Subject: FW: NOTAMite kooskõlastus (2xEEPU, 2xEEKE)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 09:49:27 +0300

Tere

Palume kooskõlastust NOTAM taotlustele.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Tarmo Pihlak <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 7, 2024 9:37 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>; AMC <[email-masked]>
Cc: Lauri Jaakson <[email-masked]>
Subject: RE: NOTAMite kooskõlastus (2xEEPU, 2xEEKE)

Tere,

Tagastan allkirjastatult.

Lugupidamisega,

Tarmo Pihlak

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 7, 2024 8:50 AM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Tarmo Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: NOTAMite kooskõlastus (2xEEPU, 2xEEKE)

Tere

Palume kooskõlastust NOTAM taotlustele.

2 neist asuvad Pärnu FIZis ja 2 neist Kuressaare FIZis. Vastavate
lennujaamade poolsed kooskõlastused on olemas.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.